Thursday 30 August 2018

Sebab Aku Tulis Blog

         Mostly, sekarang dunia di hujung jari. Apa2 soalan kemusyikilan, kemeniruan, ehh wujud ke perkataan tuh 😌, taip je kat google search. Semua benda keluar.

           Dan kalau kita tengok pun, semua penulisan blog banyak around tahun 2012, 2013 mcm tu, so sbgai warganegara yg prihatin, *ahaks batuk jap, aku rasa nak tolong memperbanyakkan post2 di internet. Ye la, nak bantu mana tau benda yg kau nak search tu ada kat blog aku.

            Then, ada content esei yg aku rasa sayang. Dari aku buang kertas tu, baik aku share kat sini. Ada juga manfaat utk orang lain.

             Ada masa aku rasa nk meluahkan dengan penulisan.

             Bosan

             Saja kalau mood rajin menaip datang tiba2 di malam hari

             Bangga seh, cer tanya tanya kerat je remaja macam aku yg ada blog sendiri. Dalam kelas bangga wei angkat tangan bila cikgu tanya sapa sini ada blog. Aiyeee 😝😝😝😎. Yang lawaknya, ada classmate aku busybody nak tahu nama blog aku apa. Hahaha. NO WAY BRO! Payah kalau org yg kenal aku tahu pasal blog ni.

No comments:

Post a Comment